Karınca
Karınca Kurucu Ortak, Füsun Eczacıbaşı:
“Nebim V3 ile stok takibi, depo yönetimi ve sipariş süreçlerinde zamandan tasarruf sağladık.”, 02.10.2012
Mağazalarının sayısını artırmak ve Karınca firmasını Türkiye’ye yayılmış bir marka olarak görme isteği ile Nebim V3 ERP’yi tercih eden, sektörünün önemli markalarından Karınca firması Kurucu Ortağı Füsun Eczacıbaşı, sektördeki rekabet ve müşteri memnuniyeti kavramı ile ilgili görüşlerini bizlerle paylaştı. Nebim V3’le ilgili deneyimlerine, gelecek planlarına ve belirledikleri hedeflere de değinen Ortak, iş ortaklarına Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) çözümleri hakkında önerilerde de bulundu.
Karınca hakkında kısaca bilgi verir misiniz? Ne zamandan bu yana faaliyettesiniz?
Karınca 1995 yılında çocuk odaları tasarımı yapan ve bu odaların yanında müşterilerine farklı aksesuarlar da sunan bir firma olarak başladı faaliyete. Daha sonra 2002 yılında aksesuar bölümü çocuk odalarından çıkıp bağımsız mağazalarda faaliyet gösteren bir işe dönüştü.
Rekabet ve müşteri memnuniyeti kavramları sizin için ne ifade ediyor?
Müşteri memnuniyetini ilk günden beri ödün verilmeyecek bir unsur olarak gördük ve bu konuda mümkün olduğunca samimi bir özen gösterdik. Son zamanlarda yapılan bir araştırma da gösterdi ki müşterilerimiz bu yaklaşımımızın yarattığı farktan oldukça memnun.
Nebim’le işbirliği başlangıcı sürecinden bahseder misiniz? Hangi hedefleri esas alarak Nebim’le çalışmayı tercih ettiniz?
Nebim ile işbirliği sürecimiz Karınca mağazalarımızın sayısını artırmak ve Karınca’yı Türkiye’ye yayılmış bir marka olarak görme isteği ve bu konuda atılım yapma kararımız ile başladı. Şu günlerde hem organizasyon, hem yönetim hem de uygulama olarak çok büyük değişiklikler yaşıyoruz. Bütün bu sürecin ilk kararlarından biri Nebim’e geçmek oldu. Firmadaki departmanların gereksinimi olan farklı bilgilere çabuk ulaşım ve kayıtlı bilginin doğru analizi şu aşamada bizim için çok önem taşıyor ve Nebim ile bu ihtiyacımızı karşılayacağımızı düşünüyoruz.
Nebim V3 ERP yazılımını işletmenizde kullanıyorsunuz. Nebim V3’ün en etkin kullanım alanı hangi iş sürecinizde gerçekleşiyor?
Şu anda en çok muhasebe/ finansman, satın alma, depo, stok yönetimi için etkin kullanıyoruz. Yakında e-ticaret için de kullanıyor olacağız.
İş ortaklarınıza “Nebim Kurumsal Kaynak Planlama” çözümlerini önerir misiniz? Kısaca nedenlerinden bahseder misiniz?
Nebim yazılımını kullanacak olanlara gereksinimlerini detaylı olarak tespit etmelerini ve yazılımın kendileri için gerekli modülleri ile uygun raporlama modelleri yaratmalarını öneririm. Bizim lojistik, mağaza ve depo sevk elemanlarımız program üzerinde çok detaylı çalışıp oldukça detaylı ve faydalı raporlama alacak hale geldiler. Bu da firmaya birçok açıdan fayda sağlıyor. Mağazalar arası stok organizasyonu, depo yönetimi ve sipariş aşamalarında çok zaman kazanıyoruz.
Demo Talebi
Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.
Demo Talebinde Bulunun