Gizia
GIZIA Yönetim Kurulu Başkanı, İsmail Kutlu:
“Nebim ile yolumuza daha emin adımlar ile devam ediyoruz.”
Dünya çapında bir bilinirliğe sahip olan Gizia Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Kutlu, Nebim ile işbirlikleri süresince riskleri çok iyi analiz edip, doğru ve sağlıklı kararlar alabildiklerinden bahsetti. Alınan hizmetin sürekliliğinin de çok önemli olduğunu belirten Kutlu, Nebim ile bu sürekliliği sağladıklarını ve aynı ölçüde verimliliklerini arttırdıklarına da değindi. Dünya çapında Amerika’da, Ortadoğu’da, eski doğu bloku ülkelerinde, Avrupa’nın en prestijli caddelerinde ve tabiki Rusya’da bir dünya markası olarak anılan 80 mağazası, 1000’e yakın satış noktası ile dünya devleri ile aynı platformda yer almayı planlayan GIZIA, bu planlar içerisinde Nebim’in oynadığı rolü de bizlerle paylaştı.
Gizia’nın tarihçesini bizlere tanıtabilir misiniz?
2005 yılında Türkiye’den bir dünya markası çıkartma hedefiyle GIZIA doğdu. GIZIA, diğer moda markalarından farklı bir yol izledi diyebilirim. GIZIA, öncelikli olarak dünya çapında bir bilinirliğe sahip oldu ve kendi takipçilerini kazandı, sonrasında ise doğduğu topraklara yani Türk pazarına bir dünya markası olarak giriş yaptı. Bu doğrultuda devam etmeyi ve iç pazarda da ciddi bir varlık göstermeyi hedefliyoruz. Dünya çapında franchising mağazalarımızda dahil olmak üzere 80 GIZIA mağazası bulunuyor ancak 4G ve GIZIA 1000’i aşkın lokasyonda satışa sunulmakta. İç pazar için ise hedefimiz 2015 sonuna kadar 100 mağaza açmaktır.
Nebim ve Gizia markasının yolları ne zaman ve nasıl kesişti? Bu geçiş ve adaptasyon sürecinden bahsedebilir misiniz?
2005 yılı Ocak ayında GIZIA markasının hayata geçmesiyle eş zamanlı olarak Nebim yazılımlarını firmamızda uygulamaya başladık. Uygulama süresince gerek bizlere sunulan eğitimler gerekse Nebim ekibinin özverili çalışmaları sayesinde zorlanmadan altyapımızı oluşturduk. Bu tarz yazılım adaptasyon süreçleri firmalar için oldukça sancılı dönemlerdir. Bu anlamda bu süreci olabildiğince sancısız atlattık diyebilirim.
Tabiî ki konu teknoloji olduğunda riskler de kaçınılmaz oluyor. Bu noktada riskleri en aza indirgeyerek ve karışılabileceğimiz riskleri öngörmeye çalışarak yola çıkılması en doğrusu. Nebim ile bu riskleri çok iyi analiz edip yol haritamızı belirledik diyebiliriz. Alınan hizmetin sürekliliği çok önemli, sürekliliği ne kadar uzun olursa verimi de aynı ölçüde artıyor.
Nebim’i tercih ederken belirlediğiniz hedefler nelerdi?
Nebim’i tercih ederken her firmanın olduğu gibi bizimde belli hedeflerimiz vardı. Yazılım çözümlerinde hedeflere ancak net ihtiyaçlar belirlenerek, uygun süreç yönetimi, esnek ve sürekliliği olan bir çözüm ile ulaşılabilir. Bu anlamda Nebim çözümlerinin esnek ve gelişime açık yapısı, talep edilen isteklerin hızlı uyarlanıp, programa entegre edilmesi ve Nebim ekibinin projeye tutarlı yaklaşımı bizim için iyi bir seçim olduğunu göstermektedir.
Nebim’in size göre en verimli uygulaması hangisidir ve bu uygulama ile nasıl bir çözüme vardınız? Bu süreci bizimle paylaşabilir misiniz?
Nebim’in verim artırıcı pek çok çözümünü kullanıyoruz. Üretim ve Tedarik Uygulaması, mobil uygulamalar, satış sonrası destek uygulamaları bunlardan bir kaçı.Nebim Üretim Uygulamaları ile geniş raporlama ağına sahip olduk. Bu ağ sayesinde bütün siparişlerimizi, mamul ve hammadde seviyesinde hesaplayıp doğru analiz edebiliyoruz.
Nebim öncesinde farklı uygulamalar ile formulize ettiğimiz ve birden fazla oluşturmak durumunda kaldığımız üretim analiz raporlarını, Nebim ile birlikte stok sınıflandırması kadar inerek tek seferde detaylı bir rapor alabiliyoruz. Hem zamandan, hem de iş gücünden tasarruf ediyoruz.
Nebim’in bir başka verim artırıcı çözümü Halojen iş zekası uygulaması ile daha sağlıklı verilere daha hızlı ulaşabiliyoruz. Bütün mağazalarımızın satışlarını satışlarını tek bir noktadan takip edebiliyoruz. Bu uygulama sayesinde bilgiye dayalı hızlı kararlar alabiliyoruz ve aldığımız bu kararlar doğrultusunda hedeflerimizi belirleyebiliyor ve bu doğrultuda yolumuza daha emin adımlar ile devam ediyoruz.
Nebim iş zekâsı çözümlerini kullanmadan önce elde edilen raporlar yöneticilere ulaştırılamıyor veya yoğun iş gücü ile ulaştırılıyordu. Bu çözüm sayesinde rapor hazırlama süreçleri kısaldı ve hızlandı, yöneticilerin bilgiye daha hızlı ulaşmaları sağlandı.
Gizia markasının Nebim ile ilgili gelecek planlarınızdan bahsedebilir misiniz?
Nebim’in yeni geliştirdiği ve bu yıl lansmanını yaptığı Nebim V3 ERP çözümünün çoklu dilli ve dövizli yapısı ve daha birçok özelliği Gizia olarak bizim yurtdışı mağazalarımız için kullanım potansiyeli oluşturacaktır.
Gizia olarak önümüzdeki dönemlerde yurtiçi ve yurtdışı büyüme planlarınız hakkında bilgi verebilir misiniz?
GIZIA, Türk pazarına bir dünya markası olarak girme hedefini önümüzde ki dönemde ve kısa vadede gerçekleştirmiş olacak diye düşünüyorum. Dünya çapında Amerika’da, Ortadoğu’da, eski doğu bloku ülkelerinde, Avrupa’nın en prestijli caddelerinde ve tabiki Rusya’da bir dünya markası olarak anılan 80 mağazası, 1000’e yakın satış noktası ile dünya devleri ile aynı platformda yer almayı planlayan GIZIA, 2015 yılı itibariyle Türkiye’de Diyarbakır’dan İzmir’e ulaşan geniş bir mağaza zinciri oluşturmayı ve mağaza adedini 100’e çıkartmayı hedeflemektedir.
Demo Talebi
Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.
Demo Talebinde Bulunun