İLETİŞİM DEMO TALEBİ

Journey

Journey Yönetim Kurulu Başkanı, Ercan Görür:

Nebim ileTüm Türkiye’ye Gelişmeleri Anında İletebiliyoruz. 03.02.2012

1996 yılında üretici olarak bayan hazır giyim sektörüne giren, 2000 yılında açtığı ilk mağazası ile de mağazacılığa adım atan ve bugün Türkiye genelinde 100’den fazla noktada hizmet veren Journey Firma Sahibi Ercan Görür Journey markasının gelişim sürecinden ve Nebim yazılımlarının verim artırıcı rolünden bahsetti.  Nebim ile birlikte iş süreçlerinin hızlandığına da değinen Görür,  Nebim iş zekası uygulamaları ile daha net ve doğru veriler ile sağlıklı kararlar aldıklarını da söyledi.

Kurumunuz hakkında kısaca bilgi verir misiniz? Faaliyet alanlarınız nelerdir? Ne zamandan bu yana faaliyettesiniz? Kaç kişilik bir ekiple çalışıyorsunuz? Yurtdışı faaliyetleriniz söz konusu mu?

Journey, 1996 yılında üretici olarak bayan hazır giyim sektörüne girmiş; daha sonra 2000 yılında açtığı ilk mağazası ile de mağazacılığa adım atmıştır. Bugün Türkiye genelinde 100’den fazla noktada hizmet vermektedir. Koleksiyon; 18 – 40 yaş aralığındaki çalışan kadınların iş hayatında kullanabilecekleri ürünleri içeriyor. Daha çok ofis ortamında giyilebilecek takım elbise, gömlek, etek, ceket grupları çalışıyoruz. Bu ürün grubuna, daha şık ve özel kumaşlarla üretilen “Journey 1996” grubunu, hafta sonu rahat ve spor giyimi tercih edenler için Journey Jeans’i, özel davetler için de Journey Night koleksiyonunu ekledik. Son olarak geçen sene yaz sezonunda anneler ve kız çocukları için bir örnek giyebilecekleri Journey Kids koleksiyonunu müşterilerimizin beğenisine sunduk. 

2-8 yaş arası kız çocuklarına sunduğumuz “Anne-Kız Koleksiyonu” için gelen ilk tepkiler oldukça heyecan verici. Koleksiyonumuzu genişleterek devam ettirmeyi düşünmekteyiz. Koleksiyonlarımızı 2012 yılı ile birlikte gerek yurtdışı, gerekse yurt içinde açılacak yeni mağazalarda müşterilerimizin beğenisine sunmayı hedefliyoruz. Bütün bu çalışmalarımızın arkasında ise 400 kişilik bir ekip yer alıyor. Üretim, yönetim ve mağazacılık alanlarında planlanan büyüme ile birlikte, çalışan sayımız da artış gösterecektir.

ERP yazılımlarına en çok hangi alanda ihtiyaç duyuyorsunuz?

Journey olarak ulaştığımız noktalar arttıkça ERP’ye olan ihtiyacımız da doğru orantılı olarak artmaktadır. Özellikle üretim adedimizin artması, ürünlerin etkin dağılımına gösterdiğimiz önemi arttırıyor. Nebim’in üretim ve depo alanlarında özel yazılımlarına bu nedenle gereksinim duymaktayız. Bu anlamda her geçen gün Nebim ile iş ortaklığımızı geliştirmeyi planlıyoruz.

Nebim’i tercih etme nedenleriniz nelerdir? Hangi hedefleri esas alarak Nebim’le çalışmayı tercih ettiniz?

Nebim ile gerçekleşen işbirliğimizden önce stoklarımızı doğru ve hızlı bir şekilde takip edemiyorduk. Artan mağaza sayımızla bu ihtiyacımız daha da önem kazandı. Nebim’in bu anlamda çözüm odaklı yaklaşımı tercihimizde etkili olmuştur. Diğer İş Zekası uygulamaları da net ve doğru veriler ile sağlıklı kararlar almamıza yardımcı olmaktadır. 

Nebim yazılımlarının en etkin kullanım alanı hangi iş sürecinizde gerçekleşiyor?

Tüm mağazalarımızda Nebim yazılımlarını kullanıyoruz.  Tüm iş süreçlerimizde etkili olmasının yanı sıra, özelikle stok ve perakende alanında Nebim’in verimliliğimizi ve hızımızı arttırdığını söyleyebiliriz.

Müşteri memnuniyeti kavramı sizin için ne ifade ediyor? Nebim’in sunduğu değer teklifleri ve çözümler, müşteri memnuniyeti ölçümleriniz açısından baktığınızda şirketinize neler katıyor?

Müşterilerimizin markamıza bağlılığı bizim için çok büyük önem taşıyor. Bu nedenle Nebim’in CRM konusunda bize sunduğu her türlü teklifi değerlendiriyoruz. Müşterilerimiz hakkında detaylı analiz yapabilmek, planlarımızı bu çerçevede yürütmek bize başarıyı sağlıyor. Yine Nebim ortaklığı sayesinde tüm Türkiye’ye Journey ile ilgili gelişmeleri anında iletebiliyoruz.

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email