BLOG DEMO TALEBİ

Chicco-Artsana: Nebim V3 B2C Entegrasyonu ile e-Ticaret Satışlarımızda Müşterilerimize Daha Hızlı ve Kaliteli Hizmet Veriyoruz

Röportajın videosunu izlemek için tıklayınız>

Perakende sektörünün önemli markalarından Chicco – Artsana Nebim V3 ile yeni projeler geliştirmeye devam ediyor. Chicco- Artsana Bilgi Teknolojileri Müdürü Serdar Erçetin Nebim V3 B2C Entegrasyonu projesi hakkında görüşlerini paylaştı.

 Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?

“Chicco, 50 yılı aşkın bir tecrübeye sahip bebek bakımı konusunda uzman, ebeveynlerin ve çocukların ihtiyaçlarını dikkate alan bir markadır. Her yıl farklı ürünlerle müşterilerimizin beklentilerini karşılamak için çalışıyoruz. Teknoloji ilerledikçe müşterilerimizin beklentileri de bu yönde değişim gösteriyor.  Bizde bu yüzden bebek bakım ve çocuk ürünlerinin ihtiyaçlarını teknolojiye entegre ederek karşılıyoruz. Türkiye çocuk ürünleri pazarında yüksek bir paya sahibiz ve değişen sektör şartlarına uyum sağlamak için yeni adımlar atmaya devam ediyoruz. Chicco ailesi olarak bebeklerin ve ebeveynlerin ihtiyaçlarına ve duygularına dikkat ediyoruz. Onları anlıyor, destekliyor ve değerli buluyoruz. Tam olarak bu yüzden onlara en iyi çözümler sunmayı misyonumuz haline getirdik. Chicco olarak amacımız annelerin hayatını kolaylaştırmak.”

Uygulamayı nasıl yönetiyorsunuz? İşleyişten biraz bahsedebilir misiniz?

“Öncelikle Nebim ekibine ve sizlere çok teşekkür ediyorum. Nebim V3 B2C entegrasyonuyla ürünlerin fiyatlarının ve bilgilerinin otomatik olarak e-Ticaret sitemize akması sağlandı. Bununla birlikte indirim kampanyaları kapsamında çalışmalarımız oldu. Özellikle bizim çok önem verdiğimiz ve annelerimizin de kullandığı baby kartların puan kampanyaları oldu. Baby kart puan kampanyalarının entegrasyonunu da aslında omni channel yaklaşımıyla kurmuş olduk. Yani e-Ticaret tarafında kullanılan veya kazanılan tüm puanlar mağazalarımızda da kullanılabilir duruma getirildi. Aynı şekilde mağazalarımızda kazanılan puanlar da e-Ticaret sitemizden kullanılabilir hale getirildi.”

Projeyi hayata geçirirken ne tür zorluklarla karşılatınız ve bu zorlukları nasıl aştınız?

“Projeye başlamadan önce tabi ki herksin kafasında bir soru işaret oluyor ama Nebim ekibi bu konuda beni çok mutlu etti diyebilirim. Herhangi bir ciddi sorun ile karşılaşmadık. Tüm sorularımıza çok hızlı bir dönüş aldık. Bu yüzden tekrar tüm Nebim ekibine ve sizlere çok teşekkür ederiz.”

Uygulamaların sağladığı en önemli faydalardan bahsedebilir misiniz?

“Pandemi dönemi ile N11, Gittigidiyor, Trendyol, Hepsiburada gibi sitelerde yoğunluk ciddi oranda arttı. Hal böyle olunca müşteri hizmetlerine ya da başka hizmetlere ulaşmak, bilgi almak   daha zor bir hale geldi. Bundan dolayı insanlar daha butik daha hızlı dönüş alabileceği markaların kendi sitelerinden ürün almaya daha fazla yönelmeye başladı. Bu aşamada biz de kendi sitemizi açarak müşterilerimizin daha kolay iletişim sağlayabileceği bir nokta haline getirdik. İnternette yapılan tüm satışlar Nebim V3’e işleniyor. Bu satışlar hem kendi merkez ofisimize, hem de İtalya merkez ofisine kümülatif bir şekilde aktarılabilmektedir. Daha önce açılan ürün kodları ve fiyatları otomatik olarak e-Ticaret sitemizde entegre olarak çalışmaktadır. Daha önce de bahsettiğim gibi omni channel yaklaşımıyla e-Ticaret sitesinde yaptığımız baby kartlara puan kampanyasında kazanılan puanlar mağazalarımızda da kullanılabiliyor. Mağazalarımızda kazanılan puanlarda e-Ticaret sitemizde kullanılabiliyor. Entegrasyonu bu şekilde sağladık.

Öte yandan daha önce mağazamızda müşterimiz baby karta sahip olduysa e-Ticaret sitemizde üye ol kısmından direkt olarak SMS doğrulama yaparak tüm bilgileri e-Ticaret sitesine Nebim V3 üzerinden entegre bir şekilde geliyor. Müşterimizin burada tekrar herhangi bir bilgi girmesine gerek kalmıyor ve isterse güncellemesi gereken bilgileri güncelleyebiliyor. Aynı zamanda KVKK ve ETK izinleri ile ilgili entegrasyonları gerçekleştirdiğimiz için müşterilerimizin e-Ticaret sitesinde vermiş olduğu izin bilgilerini mağazalarımızda görünmesini sağlayabiliyoruz. Böylece müşterilerimizi mağazaya geldiği zaman izin alma sürecine tekrar dahil etmiyoruz.”

Etiketler:

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email