BLOG DEMO TALEBİ

82 Salı Pazarı: Nebim V3 ERP ile Tüm İş Süreçlerimizi Hızlı ve Kontrollü Bir Şekilde Yönetebiliyoruz

200 binin üzerinde ürün çeşidi ve kozmetik, hırdavat, ev tekstili, beyaz eşya, elektronik, küçük ev aletleri, elektronik malzemeleri, erkek, kadın, çocuk, bebek giyim, zücaciye, mobilya ve gıda reyonlarıyla müşterilerine hizmet veren 82 Salı Pazarı tüm iş süreçlerini Nebim V3 ERP ile yönetiyor. 82 Salı Pazarı Satın Alma Müdürü Handan Kart, Nebim V3 ERP ile ilgili görüşlerini paylaştı.

Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?

“82 Salı Pazarı 1999 yılında iki şube ile perakendecilik sektörüne adım atmıştır. 2003 yılı itibari ile şirket olarak daha fazla ürün çeşidi ve şubelerle yoluna devam etmiştir. 2003 yılı Nebim Winner ile tanışma yılımızdır. Programa geçiş ile beraber daha sistemli yeni şubelerin açılışı da hızlanmıştır. 2015 yılında 10 tane şubemiz, 500 tane personelimiz ve 200 binin üzerinde ürün çeşitliliğimiz ile kozmetik, hırdavat, ev tekstili, beyaz eşya, elektronik, küçük ev aletleri, elektronik malzemeleri, erkek, kadın, çocuk, bebek giyim, zücaciye, mobilya, gıda reyonları ile tüm ihtiyaçlara cevap verebilir konuma gelmiştir. Büyüme bu şekilde hızlı olunca yeni bir programa ihtiyaç duyduk ve Nebim V3 ERP ile de bu aşamada tanışma fırsatımız oldu ve hayatımıza girdi. 82 Salı Pazarı halen Antalya bölgesi ve ilçeleri, Adana ve Anamur’da 13 tane şubemiz, kafeteryalarımız, tekstil üretim atölyemiz, mobilya ve demir atölyemiz, arıcılık ve bal üretimi ile bunun yanında perakende mağazacılık ve üretimle hayatımıza devam etmekteyiz.”

Nebim V3 ile süreçlerinizi nasıl yönetiyorsunuz, işleyişi anlatabilir misiniz?

“Ben öncelikle Nebim V3’e geçişimizden bahsedeyim. Nebim V3’e geçiş aşamasından önce karar aşaması bizim şirketimiz için zorlu bir süreç oldu. Bir taraftan yola çıktığımız ilk günden itibaren kullandığımız ama artık cevap alamadığımız Nebim Winnar vardı. Diğer tarafta ise bizi birkaç adım daha ileri taşıyacak yeni bir sistem yeni bir düzen sağlayacak olan Nebim V3 vardı. Perakende sektöründeki tecrübelerinden de dolayı Nebim V3’ü tercih ettik ve yolumuza Nebim V3 ile devam etmeye karar verdik. Eksik kaldığımız birçok sorunun üstesinden Nebim V3 ile gelebildik. 300 binin üzerinde şu anda ürün kapasitemiz var. Raporlamaları, tedarikçi hesaplarının takiplerini ve kontrollerini, finansmanla ilgili raporlarımız bizim arzu ettiğimiz şekilde düzenlendi. Taleplerimiz doğrultusunda hepsi bize cevap verebilecek duruma geldi. Nebim ekibi de geçiş sürecinde her zaman yanımızda oldu. Karşılıklı özveri ve çaba sonucunda ciddi sorunlar yaşamadan tüm şubelerimiz ile beraber tamamladık ve Nebim V3’ü hayatımıza dahil ettik.”

Nebim V3’ü fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi bizimle paylaşır mısınız?

“Nebim V3’e geçiş aşamasında Nebim ekibi ve bizim ekibimizle karşılıklı toplantılar yaparak birbirimizin beklentilerini çok iyi anladık. Nebim V3 bize neler verebilir, bizim beklentilerimiz neler, oturduk ve bir yol haritası belirledik. Bu yol haritasını takip ederek başarıya ulaştığımızı düşünüyorum. Çok fazla ürün çeşidimiz var. Nebim V3’ün bize hitap etmesi ve beklentilerimizi karşılaması, sorunlarımızı çözmesi, en iyi ve hızlı bir şekilde cevap vermesi gerekiyordu. Taleplerimiz doğrultusunda istediğimiz raporlar oluşturuldu. Mal kabul ile ilgili değişiklikler yapıldı. Biz ne bekliyoruz, program bize ne veriyor öngörülerle belirledik ve sonunda başarılı olduk diye düşünüyorum. Bu bir süreç, birdenbire olmuyor hiçbir şey. İyi bir planlama ve bu planlama sonucunda da istek ve azimle gerçekleştirmek gerektiğini düşünüyorum.”

Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar nelerdir?

“Nebim V3 ile satın alma, mal kabul, finansman gibi birçok konuda kazanımlar sağladık. Kişisel raporlarımızı oluşturduk. Üretim programı ile öncesinde gerçekleştiremediğimiz birçok stok takip oluşumumuzu yapabildik. 13 şube için tanımlanan farklı fiyat grupları ile kampanyalarımızda işlerimiz daha da kolaylaştı ve hızlandı. Şirket gider hesapları ve maliyetlendirmeler şube ofislerinin içerisinde ayrı ayrı tutularak raporlarımızı da şubelere göre ayrı ayrı alabilmemizi ve giderlerimizi ayrı ayrı takip edebilmemizi sağladı. Bunun yanında satın alma departmanı şubelerin eksiklerini ve taleplerini sistem üzerinde aldığı raporlarla takip etmeye başladı ve bu bizim işimizi hızlandırarak zamandan tasarruf etmemizi sağladı. Hiyerarşi sistemi ile de çok fazla olan ürün gruplarımızın satış ve envanter raporlarını daha sağlıklı ve hızlı bir şekilde almamızı sağladı. Hayatımıza yeni giren e-İrsaliye, e-Arşiv gibi yeniliklere de çok hızlı uyum sağlamamızı sağladı. 18 yıldır önce Nebim Winnar sonra Nebim V3’ün şirketimize çok katkıları olduğunu düşünüyoruz. Şirket olarak da biz büyüdükçe Nebim V3’ de çözüm süreçleriyle beraber her zaman yanımızda olacaktır. Kurumsallaşma yolunda hızla ilerleyen firmamızda 13 şubeye yapılan sevkiyatların bir kısmı merkezden sevk ile gerçekleştirilmektedir. Bu işlemler için de kullandığımız e-İrsaliye ve sevk onay süreçleri işlerimizi hızlandırdığı gibi daha sağlıklı envanter sonuçları da almamızı sağlamıştır. e-Arşiv ve e-Fatura düzenine geçiş sürecinde de herhangi bir sorun yaşamadan en doğru ve hızlı bir şekilde süreci geçirdik. Şubelerde, merkezde ve yönetim kısmında gerekli eğitimler tamamlandıktan sonra da sorunsuz kullanmaya devam etmekteyiz.”  

Etiketler: #

Demo Talebi

Nebim yazılımları hakkında daha fazla bilgi almak için demo talebinde bulunun.

Demo Talebinde Bulunun

Paylaş

Facebook Twitter Google Pinterest Whatsapp Email